Met de warme weersvoorspellingen voor de boeg hebben we adviezen opgesteld op basis van de hitte-richtlijnen van de Atletiekunie. De vuistregel is simpel: niet trainen bij een gevoelstemperatuur boven de 30 graden, en tot 30 graden de trainingen aanpassen.

Mochten de huidige weersverwachtingen zo blijven, dan ziet het trainingsschema er voor deze week als volgt uit:

  • Dinsdag: aangepast trainen (lagere intensiteit en extra rust).
  • Woensdag: De trainingen worden afgelast vanwege de extreme warmte.
  • Donderdag: Er wordt aangepast getraind.
  • Vrijdag: Er is geen training.

Mocht er iets wijzigen, dan hoor je dit zo snel mogelijk via je eigen trainer via de groepsapps.